سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس سیسمونی نوزاد

در انتخاب لباس برای نوزادان، علاوه بر زیبایی که به سلیقه پدران و مادران بستگی دارد، فاکتورهای دیگری نقش دارند که به مراتب از زیبایی و ظاهر لباس مهم‌تر هستند چون بر روی سلامت نوزاد تاثیر می‌گذارند.

در انتخاب لباس برای نوزادان، علاوه بر زیبایی که به سلیقه پدران و مادران بستگی دارد، فاکتورهای دیگری نقش دارند که به مراتب از زیبایی و ظاهر لباس مهم‌تر هستند چون بر روی سلامت نوزاد تاثیر می‌گذارند. پدر و مادرها برای اولین فرزند خود بسیار هیجان زده هستند و مشتاقانه خرید می‌کنند. در این خریدهای پر شور زیبایی و جذابیت ظاهری حرف اول را می‌زند و به همین دلیل اغلب مجبور می‌شوند، خریدهای دوباره انجام دهند. برای جلوگیری از هزینه‌های دوباره، پدر و مادرها قبل از بر عهده گرفتن این مسئولیت باید فاکتورهای درست و لازم جهت انتخاب لباس برای نوزاد خود را یاد بگیرند.

 

 

شاید فکر کنید که برای داشتن چنین لباس‌های راحت و مطمئنی باید هزینه گزافی بپردازید. اگر بخواهید سراغ برندهای خارجی بروید، بی شک همین طور است اما شما می‌توانید محصولی ایرانی و مطمئن را انتخاب کنید. لباس‌های نوزادی دانالو، محصولی از تولیدی برادران عزیزی است که از سال 1365 در این حوزه فعالیت می‌کنند. دانالو در تولید لباس‌های زیر نوزادی از پارچه‌های 100 درصد پنبه در کنار طرح و رنگ‌های جدید استفاده می‌کند. در محصولات دانالو از ست‌های نوزادی برای بچه‌های تازه متولد شده لباس‌های راحتی برای بچه‌های چند ماهه وجود دارد.

 

سورپرایز های ویژه دانالو در نمایشگاه بین المللی مادر،نوزاد و کودک تهران

بزرگراه چمران بعد از پل یادگار خیابان سئول خیابان نمایشگاه درب جنوبی

روز پنج شنبه از ساعت 2 تا 6

روز جمعه از ساعت 3:30 تا 5:30

روز شنبه از ساعت 2 تا 5 

 

به همراه ایونت ها ،نمایش ها،جشن ها،هدایا و کلی خبرهای خوب و سورپرایز های عالی

از 24 تا 27 مرداد ماه امسال در نمایشگاه بین المللی تهران مادر کودک و نوزاد از ساعت 10 صبح تا 6 عصر در خدمت شما عزیزان هستیم

.امکان خرید تکی محصولات برای همه برقرار است.

منبع:https://niniban.com/fa/news/206521/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D9%85%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88