سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس های مخصوص بارداری چند مورد ضروری

وقتی صحبت از لباس‌های دوران بارداری می‌شود همه به تی شرت‌های فانتزی با طرح نوزاد و بچه در حال دانلود فکر می‌کنند.

وقتی صحبت از لباس‌های دوران بارداری می‌شود همه به تی شرت‌های فانتزی با طرح نوزاد و بچه در حال دانلود! فکر می‌کنند اما دوران بارداری تنها 9 ماه طول می‌کشد و لزومی ندارد با خرید لباس‌های بی‌استفاده پول خود را دور بریزید. لباس‏‌هایی که در دوران بارداری ضروری هستند محدودند و شما به راحتی می‌توانید با صرف هزینه مناسب آن‌ها را تهیه کنید و این دوران را به آسودگی سر کنید. این مطلب را بخوانید تا بدانید لباس‏‌هایی که در دوران بارداری ضروری هستند کدامند؟

این لباس در کل دوره بارداری به درد شما خواهد خورد چون هم راحت است و هم به خوبی می‌تواند شکم را مخفی کند و برای محل کار و بیرون مناسب خواهد بود. این مانتوها یا در ناحیه کمر چین دارند و یا از شانه به پایین فون هستند که مدل دوم بیشتر توصیه می‌شود.

 

لباس کشی

برای مواقعی که نمی‌خواهید بارداری خود را مخفی کنید این لباس عالی است. مهمانی‌ها و جمع‌های دوستانه زمانی است که می‌توانید این لباس کشی را بپوشید.

 

تی شرت ساده

چند تی شرت گشاد بارداری بدون نوشته‌های بی معنی برای استفاده روزمره از لباس‌هایی است که هر خانم باردار به آن نیاز دارد.

 

شلوار بارداری

شلوار بارداری شما می‌تواند جین یا پارچه‌ای باشد اما حتما به یکی از این دو نیاز دارید.

 

لباس زیر مناسب

به علت تغییر سایز ممکن است لباس‌های زیر معمولی شما در دوران بارداری برایتان مناسب نباشند پس بهتر است لباس زیر کشی که با سایزهای بزرگ تر هم منطبق باشد تهیه کنید.

 

کفش بزرگ‌تر

به علت ورم پاها در ماه‌های آخر بارداری لازم است کفش‌هایی تهیه کنید که نیم سایز از سایز اصلی پای شما بزرگ تر باشند. مدل کفش بهتر است به گونه‌ای باشد تا با همه لباس‌های شما هماهنگ باشد چون قرار است در این چند ماه فقط همین کفش را بپوشید و بعد از زایمان به آن نیازی نخواهید داشت.

 

لباس گرم سایز بزرگ

اگر سه ماهه آخر بارداری شما در فصل زمستان قرار بگیرد قطعا لباس‌های قبلی شما مثل پالتو و کاپشن اندازه شما نخواهند بود پس بهتر است یک کاپشن یا پالتو یا لباس مناسب دیگری برای این دوره تهیه کنید.

منبع: https://niniban.com/fa/news/209389/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C