سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین برند های لباس کودکان کدامند؟

پیش از خرید لباس برای نوزاد، دختران یا پسران کوچک باید بدانید که کیفیت بالا، پارچه‌های لطیف و ضدحساسیت با الیاف طبیعی و راحتی لباس برای پوشیدن و درآوردن از نکات مهمی است که در نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

تیتر20- نمی‌توان انکار کرد که خرید لباس بچگانه چه دخترانه باشد چه پسرانه و یا برای چه سن و سالی، یکی از لذت‌بخش‌ترین خریدهایی است که می‌توان تجربه کرد! همه ما محو آن لباس‌های کوچک پشت ویترین می‌شویم و گاهی دوست داریم همه را با هم بخریم!

 

اما بهترین لباس‌های بچگانه را کجا پیدا کنیم؟ پیش از خرید لباس برای نوزاد، دختران یا پسران کوچک باید بدانید که کیفیت بالا، پارچه‌های لطیف و ضدحساسیت با الیاف طبیعی و راحتی لباس برای پوشیدن و درآوردن از نکات مهمی است که در نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

 

اما برندهایی هستند که در دنیای انواع لباس بچگانه، کیف و کفش‌های کوچک، اکسسوری‌های دلربا و ادکلن‌های خوشبو حرف اول را می‌زنند! اگر این برندها را بشناسید می‌توانید بهترین ست لباس بچگانه را داشته باشید.

برند بلوزو، دخترانه‌های رنگارنگ و پسرانه‌های پرانرژی

 

بلوزو  (Bluezoo) یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت دبنهامز است. تمرکز این برند بر طراحی و تولید انواع لباس بچه از نوزادی تا لباس‌های دخترانه و پسرانه است. راحتی هر یک از این لباس‌ها اولین نکته‌ای‌ست که بلوزو در هر یک از طراحی‌های خود به آن اهمیت می‌دهد اما علاوه بر این می‌توانید خلاقانه‌ترین مدل‌ها، رنگ‌های متنوع و شاد و طرح‌های بانمک بسیاری را در مجموعه‌های این برند پیدا کنید.

 

منتری (Mantaray) نیز یکی دیگر از زیرمجموعه‌های دبنهامز است، برندی با طراحی‌های خاص و خیره‌کننده برای کودکان.

ارکسترا و دنیای شاد لباس بچگانه

 

تخصص ارکسترا (Orchestra) لباس بچگانه است، از زمان تولد و نوزادی تا هر زمانی که به یک لباس رنگارنگ، شاد با طرح‌های جالب نیاز داشته باشید، می‌توانید سراغ این برند بروید. همه آنچه می‌خواهید از پیراهن‌های ظریف دخترانه و بلوز و شلوارهای بانمک پسرانه تا جوارب، سرهمی، لباس‌های راحتی بچگانه و اکسسوری‌های کاربردی مثل پاپوش، کلاه و پیش بند، تل و سربند نوزادی و پتو و… را در مجموعه‌های این برند پیدا کنید.

 

تنوع محصولات ارکسترا آنقدر زیاد است که برای انتخاب، هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

 

مانسون چیلدرن برای خانم‌های کوچک

 

پیدا کردن لباس‌های روزمره و اسپرت بچگانه کار چندان سختی نیست اما وقتی نوبت به یک مهمانی می‌رسد همه دوست دارند بهترین‌ها را انتخاب کنند. مانسون چیلدرن (Mansoon Children) بهترین انتخاب در این شرایط است؛ پیراهن‌های کوچک رنگارنگ با طرح‌های ظریف و دخترانه‌ای که در عین زیبایی همچنان روحی کودکانه دارند.

 

اما فراموش نکنید یک استایل درخشان و زیبا به جزییات خاص نیاز دارد، زیورآلات بانمک و خیره‌کننده و کیف و جوراب شلواری دخترانه همان

چیزی است که ست لباس مجلسی را کامل می‌کند.

 

مانسون چیلدرن همیشه لباس‌هایی را طراحی می‌کند که با جدیدترین مدهای روز مطابقت دارد.

 

ایدکس و بهترین ست‌های لباس بچگانه

 

برند ایتالیایی ایدکس (Idexe) از لباس نوزاد تا بچگانه و اکسسوری‌ها را در مجموعه‌های خود جای داده است. ست‌های کاربردی و راحتی که از مهمانی تا روزمره را پوشش می‌دهد، همه را می‌توانید در این برند پیدا کنید.

 

فلیک فلاک، زوباگ و کلو برای خوشتیپ‌های کوچک

 

برای اینکه یک استایل بچگانه کامل و منحصربه فرد به نظر برسد لازم است به همه جزییات توجه کنید، ساعت‌های کوچک و رنگارنگ، یک عینک آفتابی جذاب و یک ادکلن خوشبو، می‌تواند نکات ریزی باشد که تفاوتی بزرگ ایجاد می‌کند.

 

ساعت‌های رنگارنگ را از برند سوئیسی فلیک فلاک (FlikFlak)، عینک‌های آفتابی بچگانه، با کیفیت و متناسب با فرم صورت خردسالان را از برند زوباگ (Zoobug) و رایحه‌های سازگار با حس بویایی کودکان را از برند کالو (Kaloo) بخواهید.

 

برندهایی برای تمام خانواده

بسیاری از برندها با هر یک از مجموعه‌های خود تمام اعضای خانواده را هدف قرار می‌دهند، مهم نیست چند ساله باشید، برای کودکان چند ساله یا چند ماهه بخواهید خرید کنید یا چه سلیقه‌ای داشته باشید، این برندها مجموعه‌های کاملی دارند که نظرتان را جلب می‌کنند و نیازتان را برآورده!

کوتون (Koton)، ال سی وایکیکی (LC Waikiki) و مانگو (Mango) از شناخته شده‌ترین برندهای فست فشن (Fast Fashion) در ایران و سایر کشورها هستند، برندهایی که نه تنها مقرون به صرفه‌اند بلکه همیشه با جدیدترین مدهای روز پیش می‌روند، مجموعه‌هایشان مدام به روز می‌شود و از کیفیت مناسبی بر خوردارند.

برای خرید انواع لباس بچگانه، یکی از بهترین انتخاب‌ها رفتن سراغ یکی از این برندهاست. گشتی در مجموعه این برندها بزنید و علاوه بر کودکان برای خودتان هم بهترین‌ها را انتخاب کنید! گاهی می‌توانید به سادگی لباس‌هایتان را هم خانوادگی ست کنید و البته چه چیز لذت بخش‌تر از یک خانواده یک رنگ و یک شکل!

منبع: http://titre20.ir/fa/news/40963/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86%D8%AF