سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیشبند برای کودک، چگونه باید باشد؟

سعی کنید در انتخاب پیشبند مناسب دقت کافی را به خرج دهید.

پیشبند از کثیف شدن لباس نوپا پیشگیری می کند و مانع درگیر شدن لباس وی با انواع خوردنی ها و نوشیدنی ها توسط وی خواهد شد سعی کنید در انتخاب پیش بند مناسب دقت کافی را به خرج دهید یک پیش بند خوب از یک لایه زیرین تشکیل شده که مانع نفوذ آب به لباس کودک می شود قابلیت شستشو، سهولت بستن و نرمی و لطافت پیش بند را باید مدنظر داشته باشید.

 

لباس مورد علاقه نوپای خود را مجسم کنید

اکنون تصور کنید که این لباس با ژله، آب دهان، رنگ انگشتی یا آبمیوه پوشیده شده است. دیگر بانمک نیست، درست است؟

 

یک پیشبند می تواند با فراهم کردن لایه حفاظت اضافی زمان شما را حفظ کند و استفاده مداوم می تواند باعث شود لباس های کمتری برای شستن داشته باشید. والدین مقتصد می توانند گیره هایی بخرند که با استفاده از پارچه ها، حوله ها یا ملافه هایی که دیگر قابل استفاده نیستند پیش بند درست کنند. پیش بندها ارزان هستند بنابراین خرید تعداد زیادی از آنها وسوسه برانگیز است اما مطمئن شوید که چیزی را که می خرید دوست دارید و از نظر اندازه نیز مناسب باشند(نباید بیش از حد آویزان و یا تنگ باشند). یک یا دو مدل را که فکر می کنید دوست دارید قبل از خرید امتحان کنید.

 

انتخاب پیشبند

پیشبندهای مناسب آب دهان: تا وقتی که کودکان شروع به خوردن غذاهای جامد کنند نیاز به پیشبند کامل ندارند اما این پیش بندهای کوچک سینه را از آب دهان و ریختن گهگاه شیر از بطری حفظ می کند. پیش بندهای مناسب آب دهان همیشه از پارچه درست شده اند زیرا برای مدت طولانی استفاده نمی شوند اگرچه بعضی لایه ضد آب در پشت خود دارند.

 

پیشبندهای استاندارد: این ها پیش بندهای روزانه استانداردی هستند که کودک را از گردن تا شکم موقع غذا خوردن می پوشانند و برای دوره هایی بسیار ضروری هستند.

 

پیشبندهای سبک شبیه روپوش زنانه: این ها پوشش زیادی فراهم می کنند، جلو, طرفین و حتی آستین ها را حفاظت می کنند. بعضی مدل ها حالت پوشیدنی از سر را دارند در حالیکه بقیه در پشت بسته می شوند. ولی هر دو مدل بسیار کارا هستند.

 

روپوش های پلاستیک دار: این پیشبندهای محکم حفاظت عالی فراهم می کنند زیرا آنها در جای خود ثابت تر می مانند، خط گردن مناسبی دارند و مایع را به جای اینکه جذب کنند دفع می کنند. یک مزیت بزرگ این سبک این است که آنها می توانند بلافاصله بعد از تمیز کردن به راحتی آبکشی می شوند.

 

پیشبندهای یک بار مصرف:

برای سفرهای جاده ای یا غذاخوردن در بیرون عالی هستند. اینها یک گزینه ای برای سفر هستند که جمع کردن وسایل سفر و تمیز کردن وسایل را ساده تر می کنند.

 

نکاتی که باید در نظر بگیرید

 

شستشوی آسان

پیشبندهای خوب مدت زیادی دوام می آورند و دوباره و دوباره شسته می شوند. پارچه باید قابل شستشو با ماشین باشد نه خشکشویی و مواد دیگر باید به آسانی پاک شوند.

 

جنس پیشبند

پیشبندهای پارچه ای راحت و قابل شستشو با ماشین هستند. پیش بندهای لایه دار از پارچه قابل شستشو با ماشین ساخته شده اند اما پوشش خاصی دارند که تمیز کردن آنها را آسان تر می کند. پیش بندهای پلاستیکی آبکشی می شوند و مقام تر هستند اما راحتی و جذابیت را قربانی این مقاومت می کنند.

 

بستن و باز کردن آسان

پیشبندهایی پشت گردن کودک با بست ها یا حلقه ها بسته می شوند. هر کدام از این ها گزینه خوبی است. فقط مطمئن شوید که آنها زمانی که باید بسته باشند بسته می مانند و به آسانی زمانی که کار شما تمام شده باز می شوند.

منبع: https://niniban.com/fa/news/125709/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF